• Kids -

Dzień Taty

Poniedziałek, 5 października 2015 rok, godzina 22:29 Autor: Tata

W niedziele miałem swój dzień Taty. Nie mam na myśli tu święta, w które oddaje się " komuś " cześć i szacunek za to, że tym " kimś " jest. Nazwałem tak dzień który jest szansą, aby głębiej się skupić na roli którą się odgrywa - na byciu Tatą Tego dnia Jagoda pojechała na całodzienne warsztaty do Gdańska - Trafiając prosto do serca Ja postanowiłem spędzić miło dzień z córkami... bez większego planu, ale korzystając z tego co oferuje 3miasto. Nie skupiając ...

Urlop w tempie malucha - część pierwsza ;)

Wtorek, 29 września 2015 rok, godzina 21:41 Autor: Tata

Urlop w tempie malucha -  część pierwsza ;)

Urlop w tempie malucha - wpis na blogu w tempie dorosłego W tym roku zaliczyliśmy swój pierwszy, prawdziwy, rodzinny urlop. Główny cel był prosty - wypoczynek dla wszystkich, czyli rodzinne równouprawnienie. Celem podróży były Kaszuby - aby za daleko nie jechać i poznać to co się ma pod nosem. Na pierwszy ogień poszedł kemping w Przywidzu - 44km od naszego domu. Już pierwszego dnia wskoczyliśmy na rower wodny Nie daleko namiotu był plac zabaw a tam trampolina, ...

Stadnina Zielony Koń

Niedziela, 28 czerwca 2015 rok, godzina 21:34 Autor: Mama i Tata

Niby w mieście a tak blisko natury. 300m do lasu, 3 km do stadniny koni, 10 km nad morze. Kochamy miejsce, w którym mieszkamy za możliwości jakie nam daje. Chcemy być wszędzie, spróbować wszystkiego. Podczas naszej kolejnej aktywnej soboty udało się zrealizować małe marzenia :)

Wielki przejazd rowerowy

Sobota, 27 czerwca 2015 rok, godzina 22:43 Autor: Tata

Uważniejsi czytelnicy pewnie zauważyli, że jesteśmy fanami wycieczek rowerowych. W tym roku jeździmy jeszcze więcej. Ale czy tylko my tak mamy ? a może jest nas więcej... sprawdziliśmy jak się ma sytuacja w 3mieście na wielkim przejeździe rowerowym (XIX edycja, nasza pierwsza).

Cudawianki

Sobota, 27 czerwca 2015 rok, godzina 22:39 Autor: Tata

Poranek był wymagający. Tata niewyspany i niepomocny. Mamie przyklejały się naleśniki do patelni i dzieci do nóg. W salonie uniosła się chmura ciężkich emocji. Ale dla prawdziwych wojowników, nie ma problemów. Są wyzwania, im trudniejsze, tym większa satysfakcja z ich przekroczenia! Wystartowaliśmy zgodnie z planem. Najpierw kino, a tam bajka Sekrety morza, która zupełnie przypadkowo przybliżała małym widzom świat emocji i postępowania z nimi. Gdy wyszliśmy z kina przywitał nas ...

Otwarcie sezonu działkowego 2015

Sobota, 27 czerwca 2015 rok, godzina 22:19 Autor: Tata

Koniec czerwca się zbliża, sezon ogrodniczy w pełni. Jak to u nas w tym roku się zaczęło? Jak zawsze zdjęcia powiedzą więcej niż słowa.

Dzień dziecka

Niedziela, 31 maja 2015 rok, godzina 23:10 Autor: Mama & Tata

Początek naszego dnia nie był zbyt piękny. Nasza Kalina potrzebuje sporo czasu, żeby wyszykować się do wyjścia z domu. Tak po prostu ma i po raz kolejny dała nam lekcję, że bez sensu się na to spinać. Musimy to zaakceptować i tyle. Rozwiązanie, to budzić ją wcześniej. Także nie zrobiliśmy wszystkiego co było w planach i trochę rozdzieleni, ale jednak dotarliśmy na piknik rodzinny w naszym mieście. W końcu liczy się jak się kończy dzień, nie jak zaczyna. I z tym o to pozytywnym ...

najlepsze wakacje

Wtorek, 27 stycznia 2015 rok, godzina 13:37 Autor: Mama

Lato, to nasza ulubiona pora roku. I to minione lato jest jednym z naszych ulubionych. Pogoda dopisała a my całą ekipą byczyliśmy się na działce, albo przemieszczaliśmy się w różne miejscówki w Trójmieście rowerami. To były nasze najlepsze wakacje. A poniżej najlepsze zdjęcia z tych wakacji. A wzięło mnie tak na wspomnienia, bo tamte wakacje były też długie i bez pośpiechu. I jak tu zaplanować lenistwo i czas na aktywność w nadchodzącym lecie w tak idealnych proporcjach? ...

Lila i Kala tańczą

Niedziela, 18 stycznia 2015 rok, godzina 17:46 Autor: Tata

Filmik mówi sam za siebie:

Świąteczno-Noworocznie

Poniedziałek, 5 stycznia 2015 rok, godzina 22:47 Autor: Tata

Czas na pierwszy wpis w 2015 roku :) Taka mała fotorelacja z zakończenia 2014. Tym razem zaczęliśmy święta zupełnie nietypowo Między czasie odbyliśmy wspólną wycieczkę autobusem do Sopotu, by sprawdzić czy jest już tam klimat świąteczny W końcu dotarliśmy do dziadków by wspólnie spędzić święta. Jako najmłodsi :) ubraliśmy choinkę Troszeczkę pomogliśy w przygotowaniach do Wigilii Był czas żeby odwiedzić na Mazurach znajomych z Trójmiasta ;) ...